Nou canal de Twitter d’Aigua de Rigat
Des d’Aigua de Rigat, hem posat en marxa un nou canal per atendre les consultes dels usuaris i difondre el contingut de la companyia. És: @AiguadeRigat_
Amb l’obertura d’un nou canal, mostrem el compromís per augmentar la interacció amb la ciutadania. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 8.30 h a 16.30 h.
Aquest nou canal d’atenció se suma als altres ja implantats com el canal d’atenció directa a través de la plataforma de missatgeria Whatsapp per notificar incidències o formular consultes: 681 351 197 (de dilluns a divendres, de 8.30 h a 16.30 h). També, s’atén a través del web www.aiguaderigat.cat/ca/i els telèfons d’atenció comercial 900 100 364 (de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h) i d’avaries i incidències 900 100 365 (les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana).